Εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης TYPHOON

Οργανώστε την επιχείριση σας, μέσα από ένα σύγχρονο και ολοκληρωμένο περιβάλλον διαχείρισης. Η εφαρμογή Typhoon είναι απλούστατη στη χρήση της. Δεν θα χαθείτε μέσα στον λαβύρινθο των συνηθισμένων ERP.  Όλα γίνονται απλά, γρήγορα και σταθερά.

  • Πελάτες και προμηθευτές
  • Απεριόριστα προϊόντα και ομάδες αποθήκης
  • Έκδοση κάθε είδους παραστατικών εμπορίας και παροχής υπηρεσιών
  • Πωλήσεις εντατικής λιανικής
  • Πλήρης οικονομική παρακολούθηση τόσο των πελατών σας όσο και των προμηθευτών σας
  • Πλήρης παρακολούθηση της αποθήκης σας
  • Πωλήσεις με LOT Numbers και σειριακούς αριθμούς
  • Πλήθος πληροφοριακών και λογιστικών καταστάσεων
  • Αναλυτικά καθολικά και ισοζύγια πελατών και προμηθευτών
  • Αναλυτική καρτέλα είδους και ισοζύγιο αποθήκης
  • Καταστάσεις για λογιστήριο: Λιανικής, τύπου "Ζ" και χονδρικής (Τιμολογίων)
  • Έκδοση ΜΥΦ σε xml
  • Παρακολούθηση αξιογράφων
  • Παρακολούθηση εξόδων της επιχείρησης

Χαρακτηριστικά

  • Άλλες πρόσθετες δυνατότητες της εφαρμογής.
  • Σύνδεση με ταμειακή μηχανή ή φορολογικούς μηχανισμούς ΕΑΦΔΣΣ.
  • Δυνατότητα η βάση δεδομένων να βρίσκεται στο internet (cloud), ώστε να έχετε πρόσβαση από παντού αρκεί να διαθέτετε ένα Ηλεκτρονικό Υπολογιστή.
  • Δυνατότητα δημιουργίας "γέφυρας" με τα βασικά λογιστικά προγράμματα.
  • Χρήση barcode στις πωλήσεις
  • Δυνατότητα φυσικής απογραφής και μετά την 1η Ιανουαρίου κάθε έτους. Η απογραφή μπορεί να γίνει κατά τμήματα (π.χ. ανά ομάδα ειδών)
  • Παρακολούθηση ειδών που βρίσκονται κάτω από το όριο παραγγελίας.
  • Εκτύπωση ετικετών και barcode για τα είδη της αποθήκης.
  • Αυτόματος έλεγχος κατά την τιμολόγηση της τελευταίας τιμής πώλησης ενός είδους στον ίδιο πελάτη.
  • Παραγγελίες και προσφορές που μετασχηματίζονται σε τιμολόγια.
  • Ακύρωση, επανεκτύπωση και μετασχηματισμός παραστατικών.
  • Υποστήριξη ζυγιστικών μηχανών.
  • Υποστήριξη Display πελάτη.
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση.
  • Τιμοδότηση λιανικής.
  • Στατιστικά πωλήσεων και αγορών.
  • Σύνδεση με την ΓΓΠΣ του υπουργείου οικονομικών για άντληση στοιχείων πελατών αρκεί να γνωρίζουμε το ΑΦΜ τους.

Συχνές ερωτήσεις

Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνεται το Typhoon

Σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που ασχολούνται με το εμπόριο, την παροχή υπηρεσιών και την παραγωγή.

Αν χρειάζομαι περισσότερες από μία θέση εργασίας που να δουλεύουν ταυτόχρονα, μπορώ να χρησιμοποιήσω το Typhoon;

Ναι. Σε περίπτωση έκδοσης παραστατικών κάθε θέση εργασίας θα έχει τη δική της σειρά αρίθμησης.

Πείτε μου μερικά παραδείγματα επιχειρήσεων που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί;

Σε κάθε καθαρά εμπορικό κατάστημα: Mini market, φούρνος, κρεοπωλείο, φρουταγορά, καθαριστήριο, βιβλιοπωλείο, οικοδομικά υλικά,συσκευαστήρια, χονδρικό εμπόριο τροφίμων, εξοπλισμοί, υδραυλικά και ηλεκτρολογικά καταστήματα, κλπ. Επίσης σχεδόν σε κάθε περίπτωση επαγγέλματος παροχής υπηρεσιών.

Σε ποιες περιπτώσεις επιχειρήσεων δεν θα συνιστούσατε την xρήση του;

Σε επιχειρήσεις οι οποίες πουλάνε με μέγεθος και χρώματα, όταν θέλουν να τα παρακολουθούν με ένα κοινό κωδικό. Π.χ. παπούτσια διαφόρων μεγεθών που θέλω να χειρίζομαι ανεξάρτητα το κάθε μέγεθος/χρώμα αλλά να έχουν όλα τον ίδιο κωδικό.

Μέχρι πόσα είδη μπορεί να δεχθεί η αποθήκη;

Δεν υπάρχει περιορισμός στο πλήθος, αρκεί ο υπολογιστής σας να διαθέτει χώρο στο δίσκο του και ικανοποιητική ταχύτητα επεξεργασίας.

Μπορώ κάποια ή όλα τα παραστατικά (τιμολόγια) που εκδίδω να μην τα εκτυπώνω σε χαρτί αλλά να τα έχω σε ηλεκτρονική μορφή;

Μπορείτε να τα αποθηκεύσετε σε μορφή pdf και έτσι να το στείλετε με e-mail.

Ενημερωθείτε σήμερα για την εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης Typhoon και ζητήστε προσφορά

Τηλέφωνο

2821 800 885

Διεύθυνση

Κ. Φούμη 74 Αγροκήπιο, Χανιά

Email

info@nanosoft.gr

Φόρμα επικοινωνίας